2011..

jappjapp, kom nyss ur duschen! ids inte fixa nått mer i läggan idag, är kläder & kartonger ööööver allt, men tar det imorgon..


samt nå bilder på lill lyan min :)


nu ska jag ta ett vinglas och chilla tills de bär vidare på festligheter! kan bli bra det här, får fira det nya året med massa folk & min finaste erika. men har panik, har inga KLÄDER, eller ja... har ju massa, ser jag ju då jag har allt på golvet.. men ja ni fattar?



nä nu invänta mamma som kommer förbi med saker, och hälla upp ett vinglaaaas..



Mannen är kvinnans bästa vän! Han hjälper till när hon känner sig osäker, tröstar henne efter en dålig dag, inspirerar henne till att göra saker hon aldrig trodde hon kunde göra, gör att hon kan uttrycka sina djupaste känslor, ser till att hon alltid känner sig som den vackraste kvinnan i rummet o låter henne vara trygg, sexig, och oövervinnerlig. Nej vänta! Jag tänker på VIN. Det är vin som gör allt detta! ooooops..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback