staden du bor i..

tidsfördriv.. så tänkte beskriva luleå i mina ord..


alla känner alla typ, eller du vet vem alla är typ.. ibland är de sjuukt jobbigt, för det kan snackas en hel del.. alla har vart med alla, iallafall i samma krets, hah..

& det du inte vet om dig själv vet alla andra, mycket rykten förekommer ju.
fast luleå är ju en trygghet för mig iallafall.. även om jag bara ibland vill draa
till en annan stad, så är de nått som tar imot..

hänger du på krogen hänger du oftast på allstar, finns inte så mycket att välja på.

jaja luleå är charmigt på sitt sätt, men endå inte..
tur jag har underbara vänner, annars hade jag inte vart kvar.. om jag nu blir?


finns mycket mer att säga.. men ja dom flesta vet hur de fungerar i denna lilla stad.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback