*




sjuukt trött, sovit typ tre timmar & varför? jo för att jag måste ställa om dygnet, helt sjukt svårt att sova och ta mig upp på morgonen då klockan är tolv ett inte bra alltså. Erika har typ samma problem så hon ska jag väcka på en halvtimme, sen kommer hon och dejtar mig.


ska töjjjjjaaaa öronen, påbörjade för typ en månad sen men slutade för jag va så mesig, hah.... så Erika får kirra det om inte annat, men tryckt typ alla hål jag har i öronen med ovassa nålar, så vet inte vad jag klagar över?
La dag idag men icke att jag fick nått från kommunen, men kanske att mitt älskade sjukhus ringer :) who knows? 


hör sen sötnosar, puss!






Det finns alltid ärlighet bakom "jag skojar bara". Lite kunskap bakom "jag vet inte". Lite känslor bakom "jag bryr mig inte" & lite smärta bakom "det är lugnt"..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback