måndag!

Längesen jag skrev! Men jag har jobbat som vanligt men haft ledig helg!

Blev en två dagars!
fredag - var vi först hos mig sen for vi till sunderbyn och hämta nå folk, sen vidare till BV igen och hade lite förklirr innan vi drog på olearys :) träffade massa folk där! Var kuuuuul.. Bakis som fan på morgonen...

lördag - låg jag och Alexander och sov rätt länge, sen for vi till han och stekte på hans balkong med musik & glass! Sen ringer Adam kalle ådom och taggar upp oss att fara till Boden på travet så vi for dit :) det var kul, sen hängde vi hos Adam några och stannade där hela natten tills Johanna kom och skjutsa oss några meter ;) så blev inte krogen men de var lika! Kul ändåååå om inte roligare..

Om en timme slutar jag! Ooooh.. Så ska och sova för börjar tidigt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback