Dag 2


personen som vet mest om dig



det är fan allvarligt talat cassi, alla kanske tappar hakan då vi endast kännt varann sen i januari..
men tro mig, hon vet tammefan allt om mig! tror hon vet hur jag funkar mer än vad jag själv vet.
sen skämms jag aldrig att säga nått åt henne som man kan göra ibland. ( bara det vi gjorde då vi hade efterfest till klockan 10 på morgonen? det är ju nått vi kommer kunna skratta åt resten av våra liv )


Postat av: Cassi

Snuttegullan♥ Vi två är nog sådana som egentligen inte borde gå ihop så pass grymt som vi gör, vi blir en för sjuk kombination för vårat eget bästa(!!!!!!!!!!) Men vi gör det ändå bara för att motstrida naturenslagar ;-) Hahaha! Bästa du♥♥

2012-03-08 23:51:06
URL: http://carolajjjna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback