Just because I haven't called you out on your lies yet, doesn't mean I haven't noticed..

är hemma nu & har vart förbi johanna efter jag slutade.. Cassi & Eric kom och
plockade upp mig på jobbet, sen for vi på kvarre och handlade lite, sen till
johanna en stund för surrilull.. men är så satans trött och på dåligt humör idag?
vart det sen jag slog upp mina ögon alltså,


och nu ska jag taaa en vaaaarm dusch sen krypa ner i soffan och se film!
och längta ännu mer, om inte spekulera fundera & fantisera.. tsss hah!


dagens jävla outfit kommer imorgon, ids inte visa upp min snygga morgonrock alltså...

& just nu kan alla idioter hålla sig undan från mig, jag är less på svammel, less på människor som
ljuger så mycket att dom tror på sig! tror folk man är dum eller? nä inte precis..
sdjgsghljgljgglöjkdöljhgpäaoeu9u83



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback