Sometimes life doesn't go the way you planned. That doesn't mean you have to give up, it just means you have push harder for what you want.




sitter med bajsolja i håret & en kaffe kopp, phett med nice! 
ska försöka vila en stund innan jag ska tillbaka till jobbet, somna typ halv tio & vaknade 14..
så borde ju typ vila eller nått, men har inte rooo.. ändå orkar jag inte göra saker jag skulle
behöva, typ som att tvätta och städa till.. i hate it! vars är mamma när man har som stökigast?


pratade med min finaste cassi tidigare, hon är ju galen lillpluppan där.. haha!
hon partar då fan för mig, behöver ju inte oroa mig för just det!
nä nu ska jag sluta svammla och snooka vidare!
puss & gull

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback