tjiiiing

ska fara & jobba ännu mera, två nätter till! åker med becca då vi ska hälsa på
en sjukling i samma veva innan jag börjar mitt pass.
den här veckan & helgen har jag ju inte gjort så mycket då ja bara jobbat, så är
ju inte så intressant med andra ord.. haha!


( mina vänner är det bästa som finns, är så glad att jag har er speciellt Cassi, Johanna, Rebecca, Erika & Natty ♥♥.. ni andra med såklart.. men det finns alltid dom man spenderar mer tid med och som verkligen finns för en då man behöver det som tar sin tid på ett eller annat sätt )

nu ska jag med bosse till pappa då jag jobbar natt! mamma brukar ju
alltid ha honom då hon också jobbar natt.. men idag kunde hon inte! så då
får han mysa med dom!





Postat av: rebbz

<3<3

2012-03-13 20:16:21
URL: http://ribekao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback