'Cause I'm mad as hell, can't bring myself


sitter på jobbet och har lunch rast, inser att jag slutar om fyra timmar! Gaash :) bara att kriga på alltså...

min helg blir då inte så händelserik som man kanske vill, men cash rules everything! just nu iallafall, för min del..

påtal om små fjortisar eller vad man ska kalla dom? Har själv vart en, men tycker vissa borde ha mer själv respekt, samt respekt för andra människor? att folk som vet att en person är med någon men endå skita i det och bara låtsas att de inte ska komma fram, vad tänker man då på? jag tror dom är extremt hjärndöda, haha.. Uuuusch! sen kan man inte bara skylla på en person alla gånger, man är två om saken? Men endå?

Postat av: F

du kan inte stava:P

2012-05-18 11:43:32
Postat av: angelica

haha men ojdå, var det nå mer du störde dig på? men du verkar vara feg och inte kan skriva ditt namn?



men är som i vanlig ordning ;)

2012-05-18 19:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback