Every woman deserves a man that can make her heart forget that it was ever broken

sitter hemma nu och ska hoppa i duschen, sen vidare till min finaste :) jobb 7 - 15.30 imorgon...


har sovit i tolv timmar idag, vilket som behövdes! sen for jag till stan och mötte upp johanna och lillhavanna! sen fikade vi med joppans sis & mamma, sen gick vi runt på stan en stund :) sen kom erika, sen fick jag skjuts hem av henne. har städat och lagat mat, asså hatar och vara "vuxen" ibland.. men skulle ändå aldrig bo hemma igen.. ( älskar dig mamma, ändå hihihih ♥ ) 


sen var joppab & rebecca här, sen gick jag med bo till ica och hämta ut ett paket.. en present & en escada parfym till mig.. jappjapp!



nu ska jag skynda mig, ska åka kl nio! puss på er sötnosar ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback