LÖRDAG!


igår efter jobbet så fick jag stressa, duscha & sminka mig på typ 20 minuter .. För sen var det afterwork som gällde, vi for på olivers ett gäng :) as goood mat, sen lite vin till det, mer än så blev det inte då jag åkte på jobb hela helgen.. Så blir att jag nästan jobbat två veckor i sträck, men fick dock ledigt på måndag! Cash is king...

sen for jag till sunderbyn och spendera natten där, när klockan ringde kl 6 ville jag bara gråta... Vill soooovs ut och inte. Behöva kliva upp till nått, men så äre ibland :)

Idag ska jag och sola efter jobbet och skulle även umgås med Cassi, får se hur de blir med det! <3

Postat av: hon den dära eleven.

Snygga brudar, helt klart!

2012-05-08 17:06:21
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback