tidsfördriv, japp japp!

Om dig

Namn: Angelica Ekblom
Födelseplats: Luleå BB
Bor: Luleå
Ögonfärg: bruna
Hårfärg: färgat mörkbrunt
Skostorlek: 36 - 37
Civilstatus: upptagen
Höger eller vänsterhänt: Höger
Sex & kärlek
Tycker du om någon just nu? jo
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? jo faktiskt
Har du fått ditt hjärta krossat? joo..
Har du någonsin haft sex? vadtror du?
Har du fått ett sugmärke? jo då man var yngre
Har du gråtit över kärlek? Joo
Vem delade du senast säng med? Alexander
Har du drömt om någon du tycker om? absolut
Om du tycker om någon nu, vet den personen om det? klart som fan, eller?
Har du haft sex på fyllan? jodåå
Har du någonsin känt dig utnyttjad? hmf.. nja, har väl hänt
Har du haft trekant? skulle du allt vilja veta
Har du haft sex med någon du knappt känner? jo
Gillar du att bli kysst på halsen? då jag känner föreee
Är kärlek viktigt för dig? jo, om man tycker om någon så

Ärlighet
Röker du? nepp!
Snusar du? jooo
Skolkar du? då jag gick skola gjorde jag det då jag kände för det.
Gör du frukosten själv? Äter inte frukost
Har du suttit i rätten? nej
Har du strulat med någon av samma kön? pussat på mina vänner ja
Har du varit på strippklubb? Nej
Vad gör du när du blöder näsblod? haha? dum fråga
Vem kan du prata om allt med? cassi & johanna  
Har du solglasögon? ja nog har jag väl men inte på mig just nu!
Vem pussade du senast? Alexandeerrr
Vem kramade du senast? Alexander
Vad heter ditt hårspray du använder? bad head
vilken färg har du på tröjan du har på dig? blå ( sjukhuskläderna )
Känner du någon som heter Niklas? jo
Sitter du vid en bärbar dator nu?nepp
Är du blyg? nä inte speciellt 
Vad tänker du på just nu? på frågan haha..
Har du kysst någon idag? – joppp :)
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - aa
Har du ett förhållande? - jooooo
Om nej, varför inte? –  
Hur många har du varit tillsammans med? 1 längre förhållande & ett nu
När förlorade du oskulden?  behöver inte ni veta..
När går gränsen vid otrohet? – de beror på situationen,
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? säkert då man var mindre..
Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? – Daniel, det gjorde ba det..
Är du romantisk? –  haha, knappt.. men har mina stunder ;)
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? -nej, ALDRIG! men vissa andra är tydligen bra på sånt.. blä!
Är du svårflörtad? – då jag känner för det, men oftast..
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? jo många ggr.
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? – antaaal gånger
Har du lekt med någons känslor? - enligt dom, men inte enligt mig
Har du haft sex med över 20 personer? - näpp, tur är ju det ;)
Har du haft sex med över 5 personer? - aa det har jag
Hur länge höll ditt längsta förhållande? - 3 år
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande?
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nä
Är du en bra pojk/flickvän? - kan inte jag avgöra?
Hur många har du haft sex med i år? hah.. skulle jag inte ens skriva..
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? – deeedu
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? njä
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? – vet inte? typ 20?
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - ALDRIG
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? –  haha ÄR HELT olika..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback