!




den här kommentaren fick ja! haha, nää kommer verkligen inte våga visa alla, så alla får se vilken mytoman och kleptoman jag är :o HOJJA! känner du mig? nää!

och jag har inte snott nå kläder av L eller J som du påstår, jag har inte bott där på över ett år! inte ens hälsat på där, och tro mig jag har pengar att köpa MINA egna jävla kläder! hahaha.. och fattig är ja inte heller!

UNDRA VEM FAN SOM ÄR PSYKOPAT? ja inte är de då jag! och stor i käften är du, men DÅ JAG RINGER DIG!?! svarar du? hahaha näää, trycker upptaget osv.. därför kag skriver häääääär då jag vet att du kommer läsa det här.

asså på riktigt sök hjälp! döör på riktigt, är ba helt jävla stört! du kan ju ringa upp mig då du är redo, eller om de va nått annat som du ville säga!

Postat av: vem vet

Maya hon verkar ha stora problem. men de kan man ju förstå med det utseendet!!!!!

2013-12-03 02:28:55
Postat av: Anonym

Se dig i spegeln maya ditt nylle får en att må illa. Så tänk efter innan du yttrar dig. Din fule faaann.

2013-12-03 07:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback