hahhahahhha!

vissa av er är gulligare än andra!

fick en kommentar tidigare om att jag har hästface på alla bilder jag lägger upp! - tror det stinker lite avundsjuka här nånstans ( säkerligen nån med snea gula fula tämder, eller tandställning, eller nått liknande )







jag & min tvilling! hähäh gnägg ;)

Postat av: maya

Alltså herregud. Så barnsligt och psykopatiskt beteende. Eller så är det någon som bara inte gillar dig? Vad fan är ditt problem. Vill du sno mer kläder eller vad? Är du så deppig och osäker på dig själv så du ens tar åt dig och behöver hoppa på andra. Nog vet alla att du är kleptoman men mytoman också ojoj herregud. Du kommer väl inte ens våga ha kvar den här kommentaren så någon får se dina psykopatiska drag. De har gått för långt för så längesen. Sluta skriva om saker på din blogg så jävla fegt och patetiskt. Hoppas kläderna passar fattiglapp.

2013-12-02 15:21:58
Postat av: Anonym

Haha ja juste aggie sluta sno kläder fan ;) det är ju min grej!! Blir såå förbannad alltså;) mouhaha dog just när jag såg vad muttjäveln den där Maya hade skrivit!!!! Haha

2013-12-22 23:50:49
Postat av: Joppan

Ja juste aggie för fan sluta sno kläder och sånt! Det är ju min grej för fan ;) tss blir så förbannad!! Haha dog just lite när jag läste vad den där muppjäveln Maya skrev//
Johanna Berggren 23 år bor i horfors och snor allt jag ser!! FYL

2013-12-22 23:54:17
Postat av: Joppan

Ja juste aggie för fan sluta sno kläder och sånt! Det är ju min grej för fan ;) tss blir så förbannad!! Haha dog just lite när jag läste vad den där muppjäveln Maya skrev//
Johanna Berggren 23 år bor i horfors och snor allt jag ser!! FYL

2013-12-22 23:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback