måste bara skriva av mig!


Jag blir så förbannad på denna värld! Ja varför undrar kanske du? Genom mina 21 ynka år så har jag sett sjukligt mycket, mer än vissa och mindre än andra! jag dömer ingen, varken dom som är "normala" - adhd personlighetsstörning eller dom som har nått slags missbruk, är med något gäng! ( listan kan göras lång ) NI FÖRSTÅR poängen... alla vi är så nära allt det här, men ändå finns det dom personerna som ser ner på vissa männskogrupper/livsstilar osv, men har du någon alls aning om nått? Skulle inte tro det! ni kan fortsätta blunda och leva erat perfekta liv! Varför tror du vissa är kriminella? För dom blir utkastade, får inte jobba pga av dittan och dattan, dom har inget VAL tillslut - och sen finns det tusentals mer saker att påpeka, men alla vi är människor som har sitt egna krig att kriga mot! Vissa har det lättare än andra, men glöm aldrig bort att vi bara är människor och INGET annat! Jag bryr mig inte vad ditt förflutna är eller vad du står för och tycker är rätt eller fel..

sen en annan sak; folk bara glider vidare medans barn blir utsatta för hemskheter, kvinnor blir halvt ihjälslagna bakom stängda dörrar, vissa sliter ihjäl för att få tak överhuvudet, andra kämpar med hela sitt liv! sånt syns inte, men alla vet ändå att allt sånthär förekommer.. blir bara så upprörd!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback