Never run faster than your guardian angel can fly


alltså! har en sån där dag jag tänker extra mycket..

jag känner mig så sjukt sjukt trygg med det livet jag lever nu om man jämnför för några månader tillbaka, visst jag kan ha en oerhörd stress och press även idag! Men jag får inte lika lätt panik, en panik som inte går att förklara riktigt..

Jag är stabilare och extremt lyckligare, vet inte om jag förträngt en del eller om bara vissa människor gör allt enklare.. Inte för att det är enkelt med vissa saker men .. jag tar inte åt mig på samma sätt som förut!

när jag är med "A" känner jag mig extra trygg, när jag får somna på hansbröst.. Det är sjukt, en känsla som gör mig lycklig..

ja alltså jag vet inte vad jag dillar om! Haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback