oh lord

 
Vart en jobb dag och bmr dag på acctive, så drog dit efter jobbet med A åså träffade vi Ann-helen där som stod och sålde bmr produkter,  var 20% på allt bmr..
Sen somna jag då jag kom hem en timme, sen har vi vart och handlat osv, upp innan jobbet och träna imorgon,  eventuellt på kvällen med.. över kropp då jag ska opereras på måndag (en knöl i bröstet, ofarlig men jävla besvärlig) så i en veckas tid kommer de bli fokus på endast ben/rumpa - vader osv.. det som inte behövs lyftas.. bara köra på, POSITIV. ........ 
 
Fyllde på med lite saker som vi behövde;
CFT - protein/gainer
Duramax  - aminosyra, med bcaa ecaa 
Somatrix - höjer testosteron hormonet som, ja vi även tjejer har under natten då musklerna växer som mest på natten, bättre djupsömn, återhämtning osv. 
 
Och handlade även av mitt presentkort som jag fick av pappa & annelie i födelsedags present - dom efterlängtade tightsen HITBRAZIL. 
 
 
 
 
 
GOODNATT mina vänner och ovänner ; ) 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback