ett tag sen peeps!


Hej hallå!

ett tag sen, men har inte haft lust tid eller ork att berätta om mitt intressanta liv! haha.. skämt o sido

just nu har jag tid att blogga, ligger inne på sjukhus på AVA 33.. börja med att jag haft obehag i magen en längretid, i förr går fick jag extremt mycket obehag när jag gick och stickningar på insida lår! - sen igår for jag till jouren och sen vidare till akuten.. misstänkt blindtarmsinflammation sen inte sen igen osv! en läkare var så jääävla nonchalant och hånade mig och mena att alla prover är så bra osv, men den andra sa; man ska inte stirra sig blind på prover utan se HELA patienten! den sjukt såliga otrevliga läkare mena att de absolut inte nått och att jag knappt verkar ha ont!

gaash så arg jag va! hon kommer inte till mig igen, de fick hon veta! tror du jag vill vara här eller? näe.. jag rår panik att må såhär och alla prover är bra, vad fan är felet på mig?

jaja, nu ska jag se film på datorn! Alexander och hans mamma kom förbi med massa tidningar dator åså! och mamma kom med laddare och gav mig en dunderkram ♡♡ älskar er!

knappt orkat prata med någon, blä!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback