söndag!


"What is a friend? A single soul dwelling in two bodies"

min vecka blev inte som jag önskat, skulle ha semester och bara ta det lugnt, fara på ikea, skaffa nytt gymkort på gymmet osv.. mrn som sagt fick jag fara in på sjukan och ligga inne i tre dagar!

kom hem och magen var något bättre, men hade körtelbuk (samma symptom som blindtarmsinflammation) därav smärtan.. men har ju nerver i kläm i bäckenet.... som gör sjukligt ont, obehagligt som tusan! men ska få börja gå till en sjukgymnast, och hoppas det hjälper..

sen jag kom hem har jag inte gjort något inprincip, vart så trött och nere.. men imorgon ska jag jobba :) så får se hur det går med att gå mycket åsådär!

har köpt en bänkdiskmaskin, som mamma hittade på blocket för endast 500kr, fiifan så nice :) överlycklig! hatar att diska och hatar att ha disk, ingen bra kombo..

nu ska jag dricka thé och mysa på! ta ett bad :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback